4 juni.

Hej bakislördag! Trodde det blev värre när man blev gammal men jag känner faktiskt inte
av så mycket idag konstigt nog. Och bra väder är det här nu också när det officiellt har slagit om till vinter.
Ångrar valet av jeans idag!
Igår var våran sista utekväll här i Brisbane. Den var riktigt lyckad. En av dom bästa kvällarna här.
Imorgon bitti drar jag och Christine nämligen till Bali - lite semester från semestern så att säga!

Känns mycket bra att vi ska få komma till trettio gradig värme och få hoppa i bikinin igen.
Hoppas på en lite mörkare nyans på min numera genomskinnliga kropp.

En annan sak som ska bli helt underbar är att få bo på hotell med EGET RUM!
Man förstår inte riktigt hur mycket det tär på en att aldrig få vara ifred. Förns nu!
Vi bor liksom i ett rum med tio andra. Man har lite plats runt sängen att packa upp sina ägodelar.
Våningsängen som man delar med en annan människa. Det ska alltså få plats två stycken på den lilla ytan. Det är spring dygnets alla timmar. När dom sista går och lägger sig, går dom första upp. Och så håller det på dag efter dag, vecka efter vecka. Det är som en enda stor studentkorridor. Och man sover ett par timmar per natt om man har tur. Dock inte sammanhängande då jag är läskigt lättväckt och vaknar så fort nån kommer in genom dörren. Alla är inte så diskreta när dom kommer hem efter en festkväll..

Vi har kul som sagt men det tär på än att aldrig kunna gå undan för en själv (jag som är ensamvarg) och behover min egentid ibland. Eller att inte få sova. Så det kommer kännas som sjuklig lyx med eget rum!

Puss och kram. Vi hörs från BALI!

Kommentarer
Postat av: Malin Nylund

Hej! vad trevlig dina poster verkar vara! lär med all säkerhet läsa på din blogg lite mer. :) Ha en bra vardag =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback