27 juni.

HEJ mina vanner!
Vi har haft lite dalig tillgang till internet och om jag ska vara riktigt arlig har det varit ratt skont! ;) Vi har ialla fall haft underbara dagar pa Gili Tranwangang efter en mycket jobbig ditresa.. Allt fran forsenade farjor utan toalett, folk som springer ivag med vara vaskor till att vi blivit lurade pa massa pengar. Men man lar sig av allt sags det vall? Efter dom underbara dagarna blev det nagra dagar i Senggigi pa Lombok. Vet inte riktigt om jag gillade det stallet. Bali ar klart battre an Lombok om man bortser fran Gili oarna. Idag kom vi tillbaka till Kuta, Bali dar vi ska spendera dom sista dagarna innan vi beger oss till Australien igen!

Och maste ju saga att videosamtalet med mamma och pappa i helgen verkligen gjorde min dag! :)
Maste beratta en sak till haha. Sa himla komiskt.. Vi har verkligen haft en pissdag idag.. Langa vantetider, lang farjetur, avslappta pa fel stalle osv osv.. Sa vi var hungriga som fan nar vi kom tillbaka vid 18 tiden, sa vi lamna vaskorna pa rummet och sprang o kakade. Sen ska vi ga till varan vanliga supermarket och kopa vatten eftersom det typ var oken i munnen pa oss. Vad hander da? JO, dom lagger berong pa trotoaren och vi gar och pratar utan att kolla ner var vi gar sa vi gar rakt i betongen! Och fattar inte vad som hander sa vi fortsattet nagra forvanade steg rakt fram innan vi fattar att vi maste ga i sidled for att komma ut ur sjalva smeten.. Och alla som ar runt om star och asgarvar. Ni som kanner mig vet att det ar sa typiskt mig jag vet.. Haha men det var fan det basta som hande denna dagfor vi kunde inte sluta skratta! :)











Har tagit sa himla mycket fina bilder.. Landskapet ar ganska tacksamt om man sager sa! :)

Nu sprang det precis in en ratta har och nuddade mitt ben sa jag fick en hjartattack sa nu tackar jag fran mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir inget avvundssjuk alls va tråkigt ni verkar ha! Ha, ha Jossan typiskt dig att kliva i betongen, nu är du skolös förståss dom ligger kvar i betongen. Grattis i förskott! Puss o kram dina kära

2011-07-01 @ 18:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback