10 juli.

Hellu mina vanner.
Vi ar nu hemma fran varan ROCK TOUR. Eller vi kom hem igarkvall men det ar forst nu vi har tillgang till dator. Vi hade tre fantastiska dagar (for det mesta). Vi vandrade runt berg, pa berg, satt runt en lager eld, lagade mat i den, lekte lekar osvosv. Fick se dom mest fantastiska platser, den mest stjarnklara himmel jag sett, soluppgangar, solnedgangar. Gar inte riktigt att gemfora med Sveriges :) Men dom som kanner mig riktigt val vet att jag inte direkt ar nagon taltmanniska. Och jag gillar inte smadjur. Sa att sova i en enmanna sack under bar himmel med tusen moss runt omkring va lite for mycket for mig. Plus att man fros som in i helvete eftersom det blir svinkallt i oknen pa vintern.. Sa igar var vi mer an tacksamma for att fa ta en dusch, ga pa en riktig toalett och sova i en sang! Men det bra vager ju helt klart upp allt. Landskapet och manniskorna ar helt fantastiska! Lagger in bilder vid ett senaste tillfalle eftersom jag inte har nagon kamerasladd med mig..

Vi ska vidare till Darwin ikvall sa det blir annu en dygnsresa i buss. Sa vi ska strax ga till affaren och ladda pa oss massor med matsack sa vi klarar oss. Svart och sova pa buss ar lika med mycket snacksatande haha.

Puss och haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback