6 april.

Vi har fatt jobb!!
Fran och med mandag ska vi borja packa bananer pa en farm utanfor Cairns.
Vara planer just nu ar att jobba i 3 manader sa vi kan fa varat andra-ars VISA.
Vi trivs med andra ord som fiskar i vattnet, och har kommit pa att vi inte hinner med
allt vi vill gora till december. Mamma o pappa vi tar detta pa telen sa jag kan forklara battre haha.

Sa idag ska vi sla till pa storslagen middag med efterratt o hela kalaset.
Vi har atit pasta nu dom senaste dagarna sa jag ar sa trott pa de att jag kan spy.
Sa riktig mat ar LYX! ;)

Igar var vi ute och partade pa stammisklubben och vi hade nog lite for kul eftersom
vi har matt mindre bra idag..

Nu maste vi rusa. Lovar att jag ska lagga upp bilder snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback