4 april.

Glomde kamerasladden IGEN! sa typiskt mig..
Men nasta gang om ni har tur ;)

Vi var ute med hostelfolket i lordags och hade en sjukt lyckad kvall.
Man har kommit in mer o mer i snacket nu..
Vi korde nan form av det svenska ol/spelet. Ska skriva ner reglerna sa vi
kan kora de hemma haha. Dock kan vi ju inte ha med regeln om att om man bryter
nan regel sa hamnar man i poolen!

Jag har nytt nummer med. 0410524151. Sa dar kan ni na mig :)

Forovrigt ar det ratt blasigt och regnigt har nu.
Men vi ska gora bankarenden och sant idag. Vi har nog aven fixat ett
jobb som bananplockare, spannande haha!

Sa mamma o pappa min pengar racker nog ett tag till :)
Langtar absolut inte hem men saknar vissa saklart :)

Puss pa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback