17 april.

Hej hej halla!
Det var ett tag sen sist. Vi har hunnit bli uttrakade 1000ggr om pa det har stallet,
men nu ar det endast kvallen och imorgon kvar for pa tisdag drar vi tillbaka till Cairns :)
Eftersom Christine har jobbat i veckan sa har jag och Martina planerat lite resor.
Sa i torsdags var vi i Kuranda och matade kangurus, gick pa marknad och lite
annat mys. Sen var vi och kollade upp med turistbyran om det fanns nagra saker
i narheten att se. Och vi fick utprickad\t hur mycket som helst sa vi bestamde
oss for att ga till en biluthyrningsfirma och kolla om det fanns en bil till lordagen.
Och det fanns det, sa nu mamma och pappa och alla andra har jag kort pa fel
sida vagen! Eller det ar ratt har, men fel for oss eftersom dom har vanstertrafik.
Men det gick mycket bra, ingen krock :)
Men eftersom dom har last in datorerna under bordet sa kan jag inte ladda upp bilder nu heller!
Men pa tisdag da ska jag visa lite :)
Svart att fa de pa bild som de ser ut i verkligheten for vi har verkligen sett haftiga saker,
men lite battre an ingenting.
OCH ni maste kommentera lite. De blir sa trakigt annars..

Kommentarer
Postat av: evvo

Klart vi ska kommentera mera!!

Saknar dig söto! Vill ha mer bilder & mer skype! Har tappat bort lösenordet till mitt konto, men maila mig ditt skype-namn igen så ska jag får tummen ur och lägga till dig :)

Låter som ni har det underbart, knappt avundsjuk ;)

Njuuuuuuut! ;D Pusspuss

Postat av: Sara :)

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK!

2011-04-17 @ 21:13:09
URL: http://headswillroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör ett nytt försök att kommentera! Vi väntar spänt på bilderna ni tagit,va modiga ni är som vågar köra på "fel" sida. Hoppas ni får det bättre i Cairns med tillgång till havet. Vi hörs kram familjen

2011-04-17 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback