Mitt 2011 i text.

Januari: Firade ett grymt nyår i Åre, jobbade i Växjö, det blev en massa utgångar, blev återförsäljare av Aloe Vera produkter, provade zumba för första gången, hängde hos Evvo i Sthlm.

Februari: Var uppe i Sthlm igen och satt hårmodell samt fick en impuls på krogen att jag skulle med till Australien så vi började våran planering.

Mars: Mer Sthlms häng med shopping och party med Evvo och Jossi, åkte med familjen till Stöten en weekend och hade det helt underbart, pappa fyllde 50år, hade avskedsmiddag med mina tjejer, åkte iväg på mitt livs resa, kom fram till Australien.

April: Australien, vi åkte på snorklingstur till stora barriärrevet, hängde vid poolen varje dag, träffade så fantastiskt härliga människor, party varje kväll, vi fixade vårt första och enda jobb på resan, åkte till Atherton och jobbade som avocadopackare, hyrde både våran första och andra bil och körde på fel sida av vägen, gjorde dagsturer och kollade på underbar natur, det var påsk och vi fixade egen påskmiddag, köpte påskpresent till oss själv i form av ett fallskärmshopp, besökte Townsville, Magnetic Island och Airlie Beach.

Maj: Vi åkte på 3-dagars segling vid Whitsunday islands, gjorde vårat första riktiga dyk, körde biljard, åkte tillbaka till Airlie Beach, besökte Rockhampton, Noosa, Brisbane, vi blev kvar i Brisbane ett par veckor och åkte på Zoo och träffade galet mycket tyskar och Holländare.

Juni: Vi var en hel månad på Bali och Lombok och åkte runt till en massa olika ställen, bla Kuta, Nusa dua, Turtle Island, Seminyak, Gili trawangan, Senggigi, hyrde privatchafför och strandsängar och bara hade det GÖTT.

Juli: Vi var även ett par dagar på Bali denna månad, jag fyllde år, flög tillbaka till Brisbane men bara för att vända, tog bussen till Alice Springs som tog ungefår 2 dygn, var på Rock-Tour och levde vildmarksliv, klättrade i berg, sov under bar himmel, lagade mat över öppen eld, åkte till Darwin och såg vilda saltvattens krokodiler, mellanlandade i Katherine och träffade Martina, mellan landning i Kununurra, var i Broome och red kamel på stranden, begav oss till Coral Bay.

Augusti: Hade ett par fantastiska dagar i Coral Bay, det var verkligen ett paradis! turkosare vatten har jag aldrig sett, åkte till Geraldton, Lancelin, Perth, Adelaide, Melbourne, åkte på dagstur till "Great Ocean Road" och såg dom tolv apostlarna bla, besökte Sydney för första gången, Newcastle, Port Macquarie, Coffs Harbour där vi såg vilda valar och delfiner. 

September: Vi kom till Byron bay och kollade på surfare, Christine försökte surfa i det iskalla vattnet, var i Surfers Paradise, var i huvudstaden Canberra som var sjukt kass, vi besökte vårat älskade Sydney igen och gick på stan och strosade och njöt, var på Bondi beach och deras second hand marknad där vi fyndade fina saker, var uppe i Sydney-tower, åkte till Thailand och besökte Bangkok, Krabi området, Phi Phi, och hyrde båt och åkte ut till massor med fina småöar, åkte tuktuk, longboat, var på båtmarknad, kollade in tempel och sen var våran resa slut för denna gången! Jag kom hem och fick världens bästa välkomnande av familjen och även Hanna och Cissi satt i soffan i vardagsrummet och jag ville bara gråta mina glädjetårar :)

Oktober: Hängde på IKEA en hel del då alla saker jag köpte var fel på eller trasiga, utgång flera ggr i veckan, kompishäng i massor, tränade som fan eftersom jag hade gått upp 6kg på resan, åkte och hälsade på i Oslo och trivdes väldigt bra, var på 45-årsfest på brandstationen och man fick åka stång men jag fegade ur.

November: Var sjuk en längre tid, farfar fyllde 75år, Thapper och Cissi fyllde 23 och det blev fest, var på inredningsparty, kollade på grabbarna när dom körde Stadium cup, hade reunion med Christine och blickade tillbaka på resan, åkte till Ullared, och fick dille på Sunes jul.

December: jag och Cissi var i Sthlm och myste, såg den nya Twilight som inte var så bra som jag hade hoppats, hängde på bagarstugan, var på NKPG Style, köpte julklappar i 100 omgångar, fick bakdille, och sist men inte minst hade jag en perfekt jul och nyårsafton!

2011 var ett helt fantastiskt år, och jag tror och hoppas att även 2012 blir helt underbart så jag tar emot det med öppna armar!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Christine

Ojojoj, vad SJUKT mycket vi har hunnit med detta år! :) Helt galet mycket roligt på ett halvår, nu längtar jag tillbaks alltså! Har gått igenom mina bilder och framkallat en del. Sjukt många var det! :) En ny reunion skulle jag föreslå snart också! :) Kram

2012-01-04 @ 00:46:56
Postat av: Andrea

sv: Yes, helt själv med min Systemkamera Sony A330 :)

Postat av: Jennie & FrökenFlis

sv, tack så jättemycket! :)

2012-01-04 @ 12:17:18
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: Hihi ja :) Det är ju alltid kul att blanda! :D

2012-01-04 @ 15:52:03
URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Postat av: Emilia ♥

Är allt bra? :)

2012-01-04 @ 18:01:05
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

:D

Hoppas du haft en bra onsdag hittils och att du får en härlig kväll.

Har du några planer för kvällen? :)

2012-01-04 @ 18:04:34
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

vi har inte vart där vi ska dit! :)

2012-01-04 @ 18:45:53
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: - bbella aka huuynh ::

sv:

hihi jaa ! :)



Var gärna med och tävla i "bella tipsar" i min blogg :) snabblänk till inlägget : http://bellahuuynh.blogg.se/2012/january/bella-tipsar-115.html#comment

2012-01-04 @ 19:07:11
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Visst är den värdelös...



Låter som ett over all bra år :)

2012-01-04 @ 19:20:04
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Tack för det :) Allt bra med dig då?

2012-01-04 @ 20:01:51
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Emma - fotoblogg

SV: Vad roligt att du tycker dig, kommentera gärna så att jag sporras till att fortsätta! :) <3

2012-01-04 @ 20:16:18
URL: http://photographsbyemmaa.blogg.se/
Postat av: Erika

Svar: Visst är det! :)

2012-01-04 @ 22:00:23
URL: http://prettylittleerika.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

jo men vi fyller 18 båda 2 under sommaren så tyckte det passade bra att åka under vintern :)

2012-01-04 @ 22:50:48
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Samma här :) kikar på film!

2012-01-04 @ 22:53:04
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Bali skulle jag med vilja besöka! Ska pricka in det i år =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback