HOME.

Japps. Norge-vistelsen blev inte långvarig. Trivdes inte för fem öre. Kanske inte ska skriva precis
exakt varför här. Längtade ihjäl mig efter personer hemma så det var fem plågsamma dagar!
Jag åkte alltså hem på fredagen. Skulle varit inne på stationen kl 21:24 på kvällen men som
alla kanske vet så var det tågavbrott i hela Sverige så jag kom istället hem 04:30.
Så en försening på ungefär 7 timmar. Men jag reste med bra folk och jag skulle ju få komma
hem och kramas så jag var glad ändå :)
Och jag överraskade Hanna igår, ni skulle sett hennes min när hon öppnade dörren. LOVELY!
Ingen annan än mamma och pappa visste att jag hade beställt biljetter hem..
Tänkte bara att ni ville veta att jag befinner mig i Norrpan igen ;) Ciao.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack sötis. Men om du har 38,5 så kan du absolut ha stl 38 i dom här skorna.



Vad trist att du inte trivdes i Norge då. Kram

Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej hej ;) Vill bara säga en sak , det är så att jag har en sjukt stor tävling på min

blogg och jag älskar när folk är med och det är alltid kul om fler är med. Och det skulle vara

KANON OCH ROLIGT om du ville också tävla, det är busenkelt!



KLICKA PÅ LÄNKEN: http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG!

2012-02-07 @ 16:58:08
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback