30 juni.

Hej hej halla! Sista juni idag, vilket betyder att jag fyller ar om tva skrammande dagar. Varfor maste jag fylla 23 ar? Vill inte att livet ska ga sa fort.. Lillskiten som sitter brevid mig fyller liksom 21 om typ ett halvar. Ge mig ett ar av dina tack?! Och eftersom det at jag som ar aldst sa har Christine bestamt att det ar jag som maste slacka lampan om kvallarna, jaga kackerlackorna i varat rum nar dom har rakat smita in osvosv. Valdigt orattvist om jag far saga det sjalv.. Men man tar val sitt ansvar ;) Idag har vi varit pa "dagfest" pa en privatterass langst upp pa ett hus med stor pool, Dj och drinkar. En san vill jag ha hemma! Vilka fester man skulle kunna ha, GALET! Sa vi lag dar och glassade ett tag och traffade en massa harliga manniskor.

Annars har det varit lite blasigt har dom senaste dagarna till varan belatenhet da det blir svinhett att ligga pa stranden annars. Den storsta nackdelen nar det blaser ar att man latt far sand i ogonen och att det ar svart at bada eftersom vagorna blir sa stora. Det ar rod flagg typ hela tiden nu och vi har sett ett par uppdragningar ur vattnet av livraddare for att folk promt ska trotsa vagorna! Men det ar fint att titta pa surfare! Onskar jag fick prova sjalv men det far vanta till Australien sa att vi kan ga surfskola alla brudar tillsammans! Det kan bli nagot alldeles extra! ;)

Blir lite ledsen over att ni ar sa vardelosa pa att kommentera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback