Helgsammanfattning.


I fredags landade Hanna på svensk mark igen efter en vecka på Kanarieöarna.
Hade bänkat mig i hennes lägenhet framför tvn i väntan på att hon skulle komma.
Råkade zappa in på svenska hjältar och jag satt och grät i en hel timma.
Partysminket var ett minne blott.
Men ibland blir man bara så himla rörd över vilka fina människor det finns. Och starka.
Helt underbart. Måste även hylla musikhjälpen som har förtrollat mig hela veckan.
Dom har alltså samlat in pengar för att flickor ska få gå i skolan för dom som har missat
detta fina projekt.
Tillbaka till fredagen. Hanna ramlade in en timme försent. Vi tog en fördrink med grannen Sia
och drog vidare till Olearys och sen till Hugo. Fullt hus. Mycket trevligt.
På lördagen var vi hon Hannas mamma och blev bjudna på mat. På kvällen hämtade vi upp
Malin, Calle och Johan och hade grant final på vårat Sune maraton.
Och idag har jag bara haft en lång slappdag. Nu pågår Beck - perfekt söndagskväll.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback